mandag 1. oktober 2007

Iiiik i morgen reiser vi!


Er litt småstressa i dag da det er mindre enn et døgn til jeg, Ingrid, Marita og Ola sitter på flyet til Amsterdam. I går hadde jeg liten tro på at jeg kom til å bli ferdig med å pakke i tide, men da jeg snakte med Ingrid i dagmorges og hun sa at hun enda ikke hadde begynt, ble jeg en smule lettet:D Har foruten å pakke også vært på borebesøk hos tannlegen i dag så det har vært en spennende og varierende dag, den siste i 'vårt dyr fedreland' på en stund.
Føler heldigvis at jeg har pakkingen under kontroll nå. Har funnet det jeg skal ha med og jeg tror at jeg skal få overtalt mor til å stappe alt griset ned i koffertene:D

2 kommentarer:

Miriam sa...

uff da. d ser skikkelig slitsomt ut. jeg har ikke begynt å pakke enda (Tirsdag kveld). skal gjøre alt i morgen. uansett, lykke til på Madagaskar. gleder meg til å følge med på hva dere finner på der.

Agnar Aasland sa...

Artig bilde!!! Nå er dere på vei gitt....