onsdag 2. januar 2008

Desember

Ble hentet av Agnar med følge i Fandriana 10. desember og fikk etter et langt møte endelig avklart at vi blir der resten av praksisoppholdet, men først infield, julefeiring og juleferie.

Vi var i Toamasina, på østkysten, med Agnar på infield og lå for det meste og plasket i bassenget med baderingene våre når vi ikke hadde undervisning. Det var deilig, men litt vell varmt for min smak. Måtte stå opp midt på natta å skvette på meg kaldt vann for å klare å sove.

Julen feiret vi i Tana, bare vi fire. Til tross for at vi ikke hadde pinnekjøtt så ble det en riktig så hyggelig julaften. På menyen stod fløtegratinerte poteter, marinert kyllingbryst og salat. Til dessert hadde vi bananasplit, meg jeg var altfor stappet etter middagen til det. Etter middagen gikk vi en gang rundt juletreet før vi delte ut pakkene og så den udødelige ''Love actually''. 1. juledag var vi i kirka på formiddagen, og så hadde vi Taco til middag. Måtte jo ha noe typisk norsk siden det var jul...

6 kommentarer:

Anonym sa...

GORT NYTT ÅR! Prøvde å senda SMS i går, men det gjekk ikkje. Kjekt å lesa nytt på bloggen, håpar det kjem meir snart. På med havreskjortå her i dag. Peder har jobba fælt med nyttårsfesten, hadde nesten ikkje stemme nå, forkjøl. heng igjen. Va nok hardt å koma seg opp til første time i dag. Men solå skine og Lucy ligge på ei puda i trappå og drar seg...Knib frå na mor.

Anonym sa...

Skrivefeil i forrige; meinte sjølsagt: GRÅTT NYTT HÅR!

Anonym sa...

godt nytt år, Eline! Studerer litt på siden(e) dine i kveld. Supplerer litt med Inki sine; kjekt å se deg på bilder. Nøttesaft på bassengkanten med sugerør. De3t ser jo deilig ut. Far og mor var innom her i går med ei kokosnøtt,men vi fikk ikke noe ut av den... Hilsen tante Agnes

Anonym sa...

Hei Eline!

Haaper du hadde en fin jul selvom du var langt hjemmefra!
Det gikk ganske bra i Bangladesh : )
Lykke til videre!

Klem fra kusine Kristina

Eline sa...

Eline! Suns du konne oppdatert den siå di litt mer eg =D Det e jo trossalt det einaste måten min å holde meg oppdatert på deg! ;) Godt nyttår forresten! =) Hørtes ut som dåkk hadde det koselig sammen. Håpe livet i Mada går bra, savne deg masse masse. Du ane ikje kor mye eg glede meg te å se deg igjen i April. Hils masse masse te Inki! You're the best! klem klem

Anonym sa...

Gratulerer med 20 årsdagen, Eline!
Er du fortsatt inne i bushen?
HÅPER DU HAR DET BRA!
Hilsen tante og onkel i Kvelde